a dua for my parents, after all they have done for me

Blagoslovi, Boze, roditelje moje. Podari im najljepse od milosti Svoje. Podari im vjeru, iskrenost u svemu. Budi im Pomagac u svakom trenu. Nadahni me znanjem obaveza prema njima. Poduci me lijepim ophodjenjem prema svima, i daj mi da znanje sprovedem u djelo, onako kako si Ti zadovoljan sa tim. Ispuni me ljubavlju prema njima i podaj mi da im odana budem. Ucini mi radoscu poslusnost njima vecom od sna pospanog i od pica zednom, da zelja njihova nad mojom bude zadovoljstvo iznad zadovoljstva moga. I da drzim i malu njihovu dobortu velikom, a svoju dobrotu malom, makar velika bila.

Boze! Utisaj mi glas pred njima i ucini im prijatnim govor moj. Omeksaj mi srce njeznoscu prema njima i obrati me u iskrenog druga njihovog. Na Dan stajanja, o Boze Vjecni, pohvali i nagradi ih za odgoj moj. Sacuvaj ih od propasti u bezdanu pustom, kao sto su oni mene u djetinjstvu cuvali. Oprosti mi Boze sve grijehe moje, ako sam im ikad zlo nanjela od mene, ili njihovo pravo zanemarila. Ucini da to uveca dobra djela njihova. Oprosti im ako su u odgoju mome zanemarili nesto ili zaboravili na to, zivot su tezak zivjeli, ali su iskreni i odani prema Tebi bili. O, Ti, koji mijenjas zla u mnostvo dobrih djela.. Ako su rijecju pogrijesili prema meni, ili djelom neumjerenim sa mnom pravo zanemareno ili obaveza neispunjena - halaljujem im to i molim Te, oprosti i Ti, pa otkloni od njih zlu posljedicu toga. Namjera im je, znam, najiskrenija bila, a Ti si covjeka slabasnim stvorio. I ne uzmi im za grijeh taj hal prema meni, bili su zaokupljeni podizanjem mene, teskocom napora u mome cuvanju, ustezanje od usta sebi samih da bi osigurali i dali boljitak meni. Nikad ne mogu poreci njihovo pravo prema meni, ispuniti svoje obaveze prema njima, niti izvrsiti duznost aluzenja njima, pa makar zivjela i stotinama godina.

Boze! Nemoj me smjestiti na Dan suda
medju ljude koji ne postuju roditelje svoje. U Danu kada ce svakoj dusi biti nadoknadjeno, nepravde nece biti, samo zaslugom ucinjeno. Roditelje moje medju odabranim stavi, i daj mi da se u namazima njih sjetim, u svakom vremenu i u nocima za njih molim, svakome sahatu dana moga.

Boze! Oprosti im uz moju dovu za oprost, oprosti im mojom odanoscu prema Tebi. Budi zadovoljan sa njima i ucini miloscu Tvojom da dosegnu prebivaliste Dzennetu'l-firdevsa. Ako oprost Tvoj dosegne prvo do njih, ucini ih posrednicima za mene. A ako oprost Tvoj prvo dosegne mene, ucini me zagovornikom za oprost njihov. Da budemo sakupljeni u milosti Tvojoj u Dzennetu - kuci darezljivosti Tvoje, sa Resulullahom i odabranima, na mjestu oprosta Tvoga I milosti Tvoje.. Jer Ti si Vlasnik tog obilja trajnog.

Neka Ti je Vjecna slava i hvala.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Masha'Allah i AMIN na tvoju lijepu dovu Enida. Sretni su roditelji kojima djeca uce dovu.

Jos jednom: amin, na sve uzajamne dove roditelja i djece muslimana.

Selam/F

2012-01-29 @ 18:12:13
URL: http://kindredspirits.bogg.se
Postat av: Aisha

mashAllah kako lijepa dova

2012-02-02 @ 15:23:50
URL: http://akeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen

RSS 2.0