currypasta med tonfisk och paprika

 
Vill först börja med att säga att jag tycker det är jättekul när det droppar in kommentarer som det gjort på sistone, och det är roligt att få veta att mina recept är uppskattade och kommer väl till pass! Nu till ett till recept som jag inte har en aning om varifrån det kommer eller om det bara är mammas påhitt (hon brukade laga detta som vardagsmat ibland), vi älskade det som yngre och vi älskar det nu. Enkelt och mycket gott kan alltså kombineras ihop av bara tonfisk, curry, paprika och pasta.
  • Tagliatelle
  • 2 burk tonfisk
  • 2-3 paprikor (olika färger - jag hade tre lite mindre röd, grön och gul)
  • 1 gul lök
  • Curry & salt
Hacka löken smått och strimla paprikan tunnt. Koka pastan enligt anvisningarna på paketet (glöm inte salta). Bryn lök i matfett tills den får lite färg i stekpanna. Blanda ner paprikan i stekpannan och krydda rikligt med curry samt salta ev. en aning. Bryn under lock tills paprikan mjuknat, tillsätt vid behov lite vatten för att det inte ska brännas vid. Rör ihop pasta, paprika samt tonfisk.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Eeee Nido moja nije moj påhitt nego sam ja to davno, dok sam jos radila u Malte od kolege Johana vidjela. Testirala i svima nam se svidjelo, samo sto Eldar sortira bort papriku :))) Bas sam kontala da pravim ovih dana
Pusssss

2012-10-17 @ 22:40:44
Postat av: Arnela

E Nida! :) Gdje si? Kako si? Sjecas se me, var ett tag sedan hehe :)

Imam jedno pitanje. Covjek mi je dobio posao u Stockholmu (Sundbyberg) i trebat cemo uskoro se seliti gore. Njegov posao u Halmstadu ima otkazni rok mjesec dana, znaci za mjesec dana bi trebao poceti raditi u Stockholmu. Problem je sto valja sad naci stan gore. Imas li ikakav tips za hyresrätter? Ako mozda imas nekoga koga poznajes s kojim mogu stupiti kontakt? Ili ako znas neke privata förvaltare za hyresrätter gdje se moze dobiti förtur pga jobb och familj (imamo sad kcerku od 11 mjeseci). Jer vidim da ovaj www,bostad.stockholm.se ne prihvataju "jobb/familj" kao dovoljno dobar razlog za förtur.

Alla tips på förvaltare, kontaktpersoner osv uppskattas!!

Svar: Draga Arnela, naravno da te se sjecam i ne mogu vjerovati da ti je bebis 11 mjeseci! Zadnji put kad smo se cule skoro si zatrudnila ako se dobro sjecam, a cini mi se da nije bilo davno.. wow, masallah i cestitam! Ocekuj mejl od mene danas pa se mozemo tako malo detaljnije dopisivati. Kram :)
Nida V.

2012-10-18 @ 13:46:07
Postat av: Anonym

Underbara recept

2012-10-18 @ 17:09:58
Postat av: warda

Dina recept är riktigt uppskattade :)

2012-10-18 @ 23:04:07
Postat av: AA

Ah sto bosanci ovdje vole da BLANDAJU språket fifan. Pa pricajte cisto bosanski ili cisto svedski. Najezim se i dole kad hodam carsijom u Sarajevu i cujem svedski , mislim ok ako je dijete upitanju pa ne zna bosanski al brate vi stariji 100% znate ! Ruzno je to vidjeti. Nije ni cudo sto mnogi dole ne vole dijasporu. Bosanci ste pa gdje god zivjeli.

Svar: Haha. Naravno. Razumijem to u potpunosti i slazem se, mada nekad po koja rijec SLINKA IN, what to do.. ;) ako ti se komentar odnosi na komentar moje mame, ona to tako vise iz sale :)
Nida V.

2012-10-19 @ 01:13:26
Postat av: AA

NIje vec Arnelin komentar ! A saliti se je sasvim ok i vjerujem da tvoja mama to radi , logicinije je da se oni sale oni malo stariji al ova omladina pretjeruje !

2012-10-19 @ 19:47:37
Postat av: Arnela

AA:

Nemoj se ti, molim te, trzati. Znam ja dobro ko sam, sta sam i odakle sam. Kad hocu, mogu pricati cisto bosanski ili svedski, i to je ustvari najvaznije. Razlika izmedju mene i ljudi poput tebe, tj da nemam potrebe da se ikome dokazem ili pokazem.
Svako zna svoje. Sreca moja pa te ne poznajem, jer nesto najgore sto znam to jeste iskompleksirane ljude sto prosipaju svoje "mudrosti" na druge.


(Izvini Nida sto moram ovim tonom na tvom blogu, ali nisam mogla da presutim ovo.)

Svar: Ma pusti kraju. Iskreno ja nikako ne bi skontala da je taj komentar uopste bio namjenjen tebi. Pa Boze moj ako si napisala "privata förvaltare" ili sta vec, I mean come on.. mijesamo mi svi a pogotovo takve neobicne rijeci koje se bas i ne koriste na bosanskom i vardagstal (oh no she didn't!). Valjda je bitno da znamo pricati nas i da se nas jezik ne zaboravlja ali mislim da je danas tesko skroz izbjeci mijesanje (ili bar ubacivanje nekih rijeci).. ipak je svedski jezik koji najvise koristimo i sigurno ni ovi sto "pametuju" nemaju skroz savrsen bosanski rijecnik.
Nek je opusten razgovor, pa sta nas briga kakav je :)
Nida V.

2012-10-21 @ 11:49:40
Postat av: AA

Hvala Bogu pa nisam iskompleksirana osoba. Imam pravo da komentarisem sta god zelim , covjek odma dobije negativne odgovore cim iznosi svoje misljenje. Osjecam potrebu da to komentarisem jer previse nasih ljudi mjesaju nas jezik i svedski. Ok i moze proci ovdje jer zivite ovdje al po Bogu cemu to mjesanje kad se nalazite dole u svoju domovinu ?! Vrlo ruzan pogled. Sad ne govorim bas da vi to radite al MNOGO nasih to rade i to je upravo zbog toga sto im je to mjesanje preslo u naviku jer puno to rade. I ne kazem , naravno da moze koja rijec izletiti svakome al me prosto nervira kad neko to nonstop radi e onda nije moguce da je slucajno izletilo kad osoba to stalno radi ! I hvala Bogu pa znam svoj jezik fantasticno bez tog mjesanja. Pozz

2012-10-21 @ 23:53:24
Postat av: Arnela

Komentarisi koliko hoces problematiku oko mjesanja jezika ali nemoj mene uvesti u crno da bi ti ispao/la pametan/na. Nit znas ko sam ni sta sam ali me vec ocijenjujes i ukazujes da sam ja jedna od tih sto "hoda po bascarsiji i prica svedski".
Rijetko pisem ili odgovaram na komentare, ali tebi sam se morala javiti da ti dokazem koliko si antipaticna osoba. Ne znam ako si tako inace, ali savjetujem te budes malo skromnija.

Jedna je stvari ispravljati nekoga na fin nacin. Tome se nikad necu ni ljutiti ni reagovati. Citav zivot se ucimo. Ali druga je stvari ponizavati druge da podignes sebe!!! Razmisljaj malo o tome.

Ovo mi je zadnji odgovor. Pozdrav.

2012-10-22 @ 09:34:12
Postat av: nida

AA - ja ne bi dalje da se mijesam u ovu diskusiju jer mi nije do raspravljanja, ali, sudeci po tvom pisanju, ne znas bas bosanski jezik toliko fantasticno kako ti to predstavljas.. Ne shvati ovo pogresno jer meni stvarno nije namjera da bilo koga vrijedjam, al neka svako podje prvo od sebe. Pravopis ti nije najispravniji u svakom pogledu, ali Boze moj, nije ispravan ni kod mnogo bosanaca koji zive u Bosni i samo parlaju bosanski kao jedini maternji jezik.. po meni je nebitno i besmisleno obazirati se na takve sitnice, mada bi i ja naravno najvise voljela da svako zna fantasticno bosanski i u govoru i u pisanju. Ali sad gubiti zivce sto to nije tako, napadati druge i sl.. Vjerujem da i tebi kao mnogima fali dosta rijeci odnosno da ni tebi nije skroz savrsen bosanski rijecnik. Drago mi je vidjeti da se trudis i da ti je stalo do bosanskog toliko, ali lakse malo! Ja se divim Arneli jer fakat cura zna bosanski, savrseno sudeci po pisanju, a i divim se jer se obraca na bosanskom.. a to sto je ubacila dvije-tri svedske rijeci koje ni ti sigurno ne bi znala izgovoriti na nasem dok ih ne bi provjerila u rijecniku, to ne daje nikom pravo da napada, vrijedja, osudjuje i sl. I uporediti to s diasporom koja parla svedski u domovini je nigdje veze.

Mi bosanci ko da samo i znamo napadati jedne druge, nikad pohvaliti. Ja razumijem tvoje misljenje i sta zelis reci ali bez potrebe i povoda je ovo.

2012-10-22 @ 10:57:41
URL: http://nivran.blogg.se
Postat av: AA

Izvini Nida al si fakat ispala malo smijesna. Bas super pisem i znam svoj jezik super , naravno da ga sad ne znam kao profesorica iz bosanskog al ga super znam i to ljudi i dole vide ! A oni dole 100% znaju sta pricaju ! Vazno je da ja znam da ga znam super a to sto se tebi licno moj bosanski ne svidja e to je vec druga stvar. Vjerovatno ti se ne svidja ovo al umjesto ali haha. Kako god , necu dalje komentarisati jer ne vidim poentu da bi to radila. Covjek ne smije ni komentarisati , odma neka negativnost. Pozdrav i izvini sto sam prekomentarisala za to mjesanje , sad sam shvatila da to bosancima smeta ;)

2012-10-22 @ 11:15:42
Postat av: nida

Nisam mislila na "al" umjesto "ali" vec pravopis. Naprimjer pravilnije je mijesanje a ne mjesanje. Druga stvar "kad se nalazite dole u svoju domovinu" nije nikako ispravno receno vec "kad se nalazite dole u svojoj domovini" - izvini al fakat me vuces za jezik.. inace ne volim to ispravljanje. Super sto ti super znas bosanski pricati i pisati, svaka cast, znam i ja hvala Bogu, pa nisam ni od koga bolja osoba zbog toga. Nije s moje strane negativnost vec s tvoje, obrati malo paznju na koji si se nacin obratila i manje-vise napala curu koja nista nije pogrijesila. Vjerujem kad bi se predstavila a ne bila anonimna da bi ovo sve na ljepsi nacin rekla i tad bi te mozda shvatila, jer u sustini ja se i slazem s tobom i tvojim misljenjem, ali zbog cega ta ogorcenost i to napadanje?

2012-10-22 @ 12:51:27
URL: http://nivran.blogg.se
Postat av: AA

Ako cemo vec tako gledati mogu i ja tebi reci da se pise na primjer a ne naprimjer ?! Znaci sad i ja trebam da reagujem na to kad neko na primjer kaze U KNJIGI a pravilnije je U KNJIZI a mnogo bosanaca govore U KNJIGI. Necu o tome sad al fakat mislim da se radi o tome , odakle je ko jer svi drugacije pricaju i neko ce ti reci ''To nije pravilno'' a drugi ce ti reci ''To jeste pravilno''. Sarajlije na primjer imaju tu naviku da mehko c izgovaraju kao tvrdo c i tako dalje. Ako cemo primjer oko toga suditi e pa onda srbijanci najpravilnije izgovaraju mehko c i tvrdo c al smatram da to nije potrebno !!
I naravno cim kazem svoje misljenje , to je odma vama napadanje ?! Zaista ne kontam jer nisam mislila nista lose. Ne zelim iskreno vise da se peglam jer nema potrebe da tu sad pricamo sta je pravilno i sta nije pravilno , samo i dalje mislim da nasi PREVISE MJESAJU bosanski i svedski (inace cijela bivsa Jugoslavija). Samo sam to htjela i navesti. Al to je samo moje misljenje , svako ima pravo na svoje. Dosta od mene.

2012-10-22 @ 13:22:59
Postat av: nida

Cica mica gotova prica :)

2012-10-22 @ 13:31:32
URL: http://nivran.blogg.se
Postat av: Inaam

Testade detta idag i brist på tid och ork., fast utan paprika då.

Min barn älskade det, spec min flicka.
Däremot gillade jag inte det men huvudsaken är att barnen tyckte det var gott. Dem åt och var glada =)

2012-11-25 @ 17:12:21
URL: http://inaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen

RSS 2.0