the hunger games

 
Fy sjutton vilken bra film! Så bra att jag är tvungen att klämma in den här på bloggen bland alla recept. Den överträffade alla mina förväntningar. Filmen är helt fantastiskt gjord, varje scen och scenväxling kändes bara så rätt. Rikt på detaljer, fantastisk story och fantastiska skådespelare. Ja, fantastisk helt enkelt. Känns så trovärdig trots mycket hittepå. Nu bara måste jag läsa böckerna också, redan klickat hem trilogin. Ser fram emot nästa år och nästa film, men först ska jag sluka böckerna. Rekommenderas starkt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är skyldig att "zaklat kurban"?

2012-10-08 @ 09:48:49
Postat av: Sara

Du kommer INTE ångra dig! man blir fast verkligen :)

2012-11-04 @ 16:53:18
URL: http://Exquisite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen

RSS 2.0